sestdiena, 2014. gada 12. aprīlis



Kā jau emuāra virsrakstā rakstīts es vākšu savu laimi pa drusciņai, pa gabaliņam līdz tā atkal būs vienā veselumā. Jo tā nu ir sanācis, ka esmu to kaut kur nozaudējusi.
Kā es domāju to savākt vienkopus?
Mana apņemšanās ik dienu vesela gada garumā ierakstīt šai virtuālajā dienasgrāmatā kādu savu mazo laimes sajūtu, kadu pozitīvu domu, rakstu, ziņu.... Tas būs jebkas, kas šai konkrētajā dienā būs devis man pozitīvas sajūtas.
Kādēļ tas notiek un notiek tagad?
Es vēlos redzēt kā mana laimes sajūta pieaug. Tā būs sava veida disciplīna ko mēģināšu ieaudzināt sevī. Tās būs pozitīvās domas, ko sūtīšu visumam ar domu par atgriezenisko saiti. Un tādēļ, ka es jūtu pēc tā vajadzību.
Šobrīd to vieglāk uzsākt, jo ir pavasaris un laimes kripatiņas man būs vieglāk ieraudzīt. Man vienkārši ir jāiemācās tās saskatīt. Es ceru, ka gada laikā es būšu mainījusi savu domāšanu sev par labu.
Novēliet man izdošanos, jo sev es to no sirds novēlu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru