pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

Kas jauns manā radošajā dzīvē.

Sveikas visas radošās personības.
Man tik ļoti patīk lasīt jūsu blogus kas patiesi mani iedvesmo. Kuri man sniedz daudz jaunu ideju un vēlēšanos darboties.
Bet kad ieraudzīju pati sava bloga pēdējā ieraksta datumu nobrīnījos. Laikam manī nemīt rakstniecības gars, lai spētu rakstīt vismaz katru nedēļu. Tomēr es centīšos sevi disciplinēt un iegriezties šeit biežāk un pastāstīt kas jauns manā radošajā dzīvē.
Lūk ko jaunu esmu sastrādājusi pa šiem nu jau gandrīz diviem mēnešiem.
Vispirms parādīšu dāvanu mammai Ziemassvētkos. Reiz ar viņu un mazo māsu bijām Barselonā pēc šī ceļojuma mamma nekādi nevarēja uztaisīt bildes. Un man ienāca prātā izveidot viņai skaistu albumu tieši ar šī ceļojuma bildēm. Lūk albūmiņš


Šuvu ar melanžētu sarkano diegu
Uz balta Zweigart 22 count Hardanger auduma

Nākamais darbiņš tika darināts priekš kādas mazas meitenes Anglijā. Iemesls kamdēļ es šai meitenītei šo dāvanu darināju atrodams Krusduriens.lv lapā Ziemassvētku AP bērniem izsludinātā projektiņa ietvaros. 
Lūk mans veikums

Izšuvuma gan šoreiz mazāk, bet tomēr pēc ilgāka laika atkal padarbojos ar šujmašīnu. Tā kā mazajai angļu jaunkundzei patīk Somebunny sērijas zaķi tad izvēlējos šo tematiku par pamatu. Pašai nemanot zaķa gadam uzšuvu arī rotaļu zaķi. Man vienkārši gribējās iemēģināt šūšanas prasmes kādā rotaļlietā.
Šī projekta ietvaros arī mana mazā jaunkundze saņēma dāvaniņu. Dāvaniņu darināja Xelluc. Paldies viņai par to. Lūk dāvaniņa 


Visu vakaru mana meitiņa šo burvīgo lellīti lika gulēt. Viņai tikai nekādi nebija saprotams kamdēļ lellītei guļot neveras actiņas ciet, bet to viņa veiksmīgi atrisināja uzsedzot uz acīm segu.
Šādi bija mani gada nogales darbi, bet es neapstājos un darbojos tālāk.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru