sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Neierasts apmaiņas projekts

Nezinu kas pasvieda ideju bet krustdūriena meitenes izdomāja uzrīkot dzimšanas diena AP. Doma tāda šis projekts notiek visa gada garumā. Visas kas vēlas piesakas šai pasākumā tad tiek izlozētas padāvināmās un proces var sākties. Mums šoreiz bija divas apdāvināmās kā arī saņēmām katra par divām dāvanām. Vēlreiz liels paldies mūsu kuratotei Helai par visa šī pasākuma pāraudzīšanu. Varu teikt paldies jo esmu gan saņēmusi savas dāvanas, gan uzdāvinājusi saviem draudziņiem. Es biju tā laimīgā, kas dāvanas saņēma pati pirmā (tā nu tas iekrita). Padalīšos ar tām arī ar jums kaut arī tikai virtuāli..
 Pirmo dāvanu saņēmu no Prieka. Šī dāvana tieša nozīmē pati klauvēja pie manām durvīm, kas protams pats par sevi jau bija liels pārsteigums. Saņēmu šo lielisko trauciņu komplektu
Trauciņi bija noslēpti ļoti skaistās kastēs, apsieti ar pieskaņotu lentu. Tik labi noformētu dāvanu nebiju saņēmusi jau sen. No tā es sapratu, ka ne tikai saturam ir nozīme. Kas man patīk visā šai pasākumā visvairāk, ka atverot savu virtuves skapīti un ieraugot šos trauciņis kuros glabāju protams tējas (esmu zāļu tēju piekritēja) es vienmēr atceros dāvinātāju t.i. Prieku. Paskat cik jauki skan Prieks ienesa manā mājā prieku. 
Otra dāvana atceļoja pie manis no Ventspils, to man uzdāvināja Ozoliņa.
Saņēmu patiesi iespaidīga tilpuma pludmales somu. Pludmales tādēļ, ka balta un lai ikdienā tik ļoti nenosmērētu tad lietoju to braucot uz pludmali. Ko tik tur nevar salikt iekšā! Patiešām tilpums pārsteidz. Un šis lakoniskais izšuvums uz somas vienkārš pēc savas būtības, bet tik efektīgs. Saņēmu arī kastīti (tās vien mēr noder) un grāmatiņu par draugiem. Zinu ka tuvā vai varbūt tālā nākotnē šie motīvi kurus es saņēmu kā dāvanu arī pati izšūšu. Tie mani jau uzrunāja redzot datora ekrānā, bet klātienē tie pārliecināja pilnīgi.


Tā kā savas dāvanas es biju jau saņēmusi vajadzēja sākt domāt par atbildes gājienu. Galvenais kritērijs manām dāvanām - noformējumu izvēlēties, lai šai projektā tāds vēl nebūtu parādijies. Ko arī veiksmīgi izpildīju. Protams bija katras meitenes kaut kādas ievirzes bez tām jau nekādi nevar. Es ļoti ceru, ka manas dāvanas ir noderīgas.
Pirmā apdāvināmā man tika Assa84. Šeit man īpašu problēmu nebija, jo motīvu es vēlējos izšūt jau sen, bet iemeslu nekādi neatradu. Tā kā pavadvēstulē arī nekas nebija teikts, ka dāvana varētu nepatikt tad tapa šāda kārbiņa.


 Tā kā shēma man bija sirds formā loģiski, ka kārbiņu arī vajag ati pašā formā. Kā izrādās Jelgavā ir ļļoooti gŗuti kaut ko tamlīdzīgu atrast. Vienu gan atradu un pat nopirku (pat nezinu kāpēc), bet kvalitāte bija zem katras kritikas. Vēlāk domāju kā var kaut ko tādu izlikt pārdošanā un vēl par tik neatbilstošu cenu. Tā kā pirktā kārbiņa mani nu nekādi neapmierināja, ķeros pie tās gatavošanas pati. Sanāca labi nesaku, ka izcili jo šur tur protams ir savas kļūdiņas, bet katrā ziņā man sanāca 10x labāka par pirkto. Piepildīju to ar zefīriem šokolādē, pievienoju dzimšanas dienas kafijas krūzi un dāvana gatava. Par krūzi arī savs stāsts, staigājot pa veikaliem ieraudzīju šo krūzi un sapratu šī būs manam dzimšanas dienas dreudziņam. Kaut tad vēl man nebija ne prātā kādas dāvanas gatvošu. Vienkārši krūzīte uzrunāja uzreiz. Žēl, ka nenopirku vairākas...

Otra apdāvināmā man trāpijās draudzene527. Šeit ar dāvanu gāja grūtāk. ilgi domāju un vienu pēc otras atmetu domas. Viena likās par sarežģītu, otrai nesapratu kā lai piestiprina kur man vajag, trešā likās nu tas galīgi neder. Līdz kādu dienu kā ar āmuri pa pieru:"Eu, bet tas varētu aiziet". Ar noformējumu gāja diezgan pasmagi, jo ne visiem aug rokas no pareizās vietas.Gala rezultātā sanāca šada dāvana. Mana doma bija, ka tas kalpos kā atslēgu pakaramais, bet varbūt tas notur arī virsdrēbes.

 Pašai man patīk. Un kādreiz sev arī izšūšu kaut ko tamlīdzīgu. Vienīgais man neizdevās pašu izšuvumu paslēpt zem stikla. Bailes ka noputēs vai kaut kas tam līdzīgs notiks, bet tas jau ....

P.S. Ja tiks rīkots vēl viens dzimšanas dienas apmaiņais projekts es noteikti piedalīšos, jo šadas tādas idejas vēl galvā maisās.
Kaut gan nekad pirms laika nevajag neko solīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru