sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Ziemassvētku noslēpums

Esmu no tām kam patīk izšūt. Kā daudzas blogotājas esmu iecienījusi mājas lapu www.krustduriens.lv
Kādēļ? Man patīk šīs lapas atmosfēra, patīk lapas pāredzamība, patīk meitenes kas šo lapu apmeklē. Viņas ir bezgala atsaucīgas un vienmēr dalās savās zināšanās un pieredzē.
Šis gads nav bijis īpaši ražens, bet visi darbiņi kas ir tapuši ir tapuši ar lielu mīlestību un aizrautību. Es gan esmu no tām kas izšūj un noformēšanu atliek uz ilgāku laiku, bet tas man šķiet arī nav slikti, jo noformējuma ideja var nākt kā "zibens spēriens" no skaidrām debesīm. Tā arī ir sanācis ar manu "Ziemassvētku noslēpumu"
Šo darbu izšuvu pagājušāgada sākumā. Cerams uz šiem ziemassvētkiem es viņu ietērpšu tam paredzētajā ietērpā.
Tiklīdz es šo shēmu ieraudzīju sapratu, ka šis darbiņš ir tas kuram ir jābūt manās mājās,  Ziemassvētku un Jaunā gada laikā. No tās staro noslēpumainība un gaišums. Tas smaržo (ja tā var teikt) pēc skujām, piparkūkām, krustnagliņām, mandarīniem un karstvīna. Skatoties uz to liekas, ka Ziemassvētki būs balti un pūkaini kā bērnībā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru