sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Tīģeris māsai

Šis tīģeris tapa māsai kā dzimšanas dienas dāvana.
Es jau gadus trīs atpakaļ izvēlējos tīģeri, ko izšūt savai mazajai māsai kā dzimšanas dienas dāvanu. Taču tas bija maniem spēkiem par lielu. Sapratusi, ka iepriekšējo tīģeri es nemūžam nepabeigšu to pametu. Bet tā kā šis ir tīģera un mans māsas dzimšanas gads mani šī doma sāka urdīt ar vien vairāk un vairāk. Es sapratu man tas ir jāizdara par katru cenu. Un tā māsa ieguva šo skaisto tīģeri savā īpašumā tieši tīģera gadā, par ko esmu bezgala priecīga.  Tā kā viss notiek tā kā tam jānotiek.
Mani tikai fascinē (jau kuro reizi) kāda lieta. Sākot šūt es bieži domāju nu kas tur sanāks krāsas klājas tik, kā lai pasaka, neregulāri, tik nepareizi pēc pirmā skata, bet beigās kopskatā izveidojas fantastisks darbs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru